Доставка і оплата

За умови доставки замовлення компанією Нова Пошта, null
замовлення буде відправлено наступного дня після сплати.
Доставка Новою поштою займає від 1 до 3 днів. Оплатити за доставку ви можете готівкою у відділенні Нової Пошти при отриманні.

Доставку сплачує клієнт. Актуальну вартість доставки можна перевірити на сайті за посиланням https://novaposhta.ua/ в розділі “Вартість доставки”

Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі відділення протягом 5 днів, потім товар повертають відправнику.

Отримати замовлення може лише людина, вказана у транспортній декларації як отримувач. При собі необхідно мати документ, що засвідчує особу. Якщо отримувач – юридична особа, то отримати може довірена особа. 

Будь ласка, обов’язково перевірте посилку при отриманні в присутності представника компанії “Нова Пошта”. У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви повинні написати “скаргу” відповідний АКТ з представником компанії Нової Пошти для компенсації за пошкодження/недостачу. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії “Укрпошта”.

Замовлення з доставкою через Нову Пошту приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу тркінгу “Нової пошти” на сайті компанії.

За умови доставки замовлення компанією Укрпошта,
Лого Укр пошта замовлення буде відправлено наступного дня після сплати.
Доставка Укрпоштою  займає від 1 до 5 днів. Оплатити за доставку ви можете готівкою у відділенні Укрпошти при отриманні.

Доставку сплачує клієнт. Актуальну вартість доставки можна перевірити на сайті за посиланням www.ukrposhta.ua/ua в розділі “Розрахувати”

Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі відділення протягом 5 днів, потім товар повертають відправнику.

Отримати замовлення може лише людина, вказана у транспортній декларації як отримувач. При собі необхідно мати документ, що засвідчує особу. Якщо отримувач – юридична особа, то отримати може довірена особа. 

Будь ласка, обов’язково перевірте посилку при отриманні в присутності представника компанії “Укрпошта”. У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви повинні написати “скаргу” відповідний АКТ з представником компанії Укр пошти для компенсації за пошкодження/недостачу. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії “Укрпошта”.

Замовлення з доставкою через Укрпошту приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу “Укрпошти” на сайті компанії.

 

Наша компанію може відправити замовлення іншими перевізниками . За більш детальною інформацією зверніться у відділ продажу.

Товар можна забрати самовивозом після погодження об’ємів з менеджером по продажу в м. Київ, вул. Андрія Малишка, 5. 

Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок компанії, після погодження замовлення. Рахунок буде відправлений вам на електронну пошту або іншим доступним для вас способом.